De la începutul anului curent, peste 1 000 de minori au beneficiat de consultația psihologilor la „Telefonul Copilului” – 116111. Datele au fost prezentate în contextul marcării pe 1 iunie a Zilei Internaționale a Copilului, transmite MOLDPRES.
„Telefonul Copilului” a fost lansat în anul 2014, de atunci acesta a fost apelat de circa 49 mii de minori. Anul trecut, 2 851 de minori au beneficiat de consiliere psihologică, informare privind drepturile copilului și sesizări referitoare la cazuri de încălcare a drepturilor copiilor.
Psihologii din cadrul Serviciului de Asistență Telefonică Gratuită pentru Copii – 116111 au remarcat nevoia de conștientizare a faptului că „interesul pentru copil trebuie să fie unul prioritar și că toți copiii trebuie să beneficieze de sprijinul de care au nevoie, de protecția drepturilor, vieții și a sănătății, de studii calitative, de oportunități egale și de suport profesionist în situațiile în care familia nu i le poate asigura”.
Serviciul „Telefonul Copilului” este gratuit, confidențial și anonim. Acesta activează zi de zi, 24/24.
