Compania aeriană britanică British Airways a fost amendată cu 1,1 milioane de dolari de guvernul american pentru că nu a plătit la timp banii către clienți pentru zborurile anulate în SUA în timpul pandemiei COVID, a relatat BBC, preluat de news.ro.
British Airways nu a oferit „rambursări în timp util pasagerilor” pentru zborurile la care a renunţat sau pe care le-a reprogramat către şi dinspre SUA, a anunțat Departamentul american al Transporturilor, care a precizat că a primit peste 1.200 de plângeri în acest sens.
În replică, British Airways a respins acuzaţiile și a precizat că a acţionat respectând prevederile legale.
„În această perioadă, am acţionat în mod legal şi am oferit clienţilor flexibilitatea de a reprograma călătoria pentru alte date sau de a solicita o rambursare în cazul în care zborurile lor au fost anulate. Până în prezent, am emis peste cinci milioane de rambursări de la începutul pandemiei”, a precizat British Airways.
Totuși, potrivit Departamentului Transporturilor SUA, au existat și informații înșelătoare pe site-ul British, care au determinat oamenii să ceară din greşeală vouchere de călătorie în loc de rambursări. Departamentul a adăugat că amenda de 1,1 milioane de dolari a fost stabilită pentru a fi un „factor puternic de descurajare a unor viitoare practici ilegale similare”.
