Ministrul Apărării a desfășurat prima audienţă cu cetăţenii de la învestirea sa în funcție


Ministrul Apărării Pavel Voicu a desfăşurat astăzi prima audienţă cu cetăţenii de la învestirea sa în funcţie. Oficialul a fost însoţit de specialişti în diverse domenii din subdiviziunile instituţiei de apărare.

Astfel, principalele probleme abordate în cadrul şedinţei, la care au participat militari în serviciu activ şi în rezervă, precum şi alte categorii de cetăţeni, s-au referit la asigurarea cu spaţiu locativ, procesul de selectare pentru participare la misiuni de menţinere a păcii, restituirea cheltuielilor pentru studiile la care au fost detaşaţi în timpul serviciului militar, în cazul eliberării înainte de finalizarea contractului, şi probleme cu referire la managementul resurselor umane, inclusiv procesul de angajare în serviciu şi transfer dintr-o unitate în alta.

Ministrul Apărării a menţionat că îşi doreşte transparenţă maximă faţă de problemele militarilor şi angajaţilor civili, pensionarilor.

“O comunicare eficientă şi deschisă a armatei cu societatea este una din priorităţile mele, în calitate de ministru al Apărării. Iată de ce, îmi doresc să mă întâlnesc cu cetăţenii mult mai des, la solicitarea acestora, pentru a discuta cu ei despre problemele şi dificultăţile cu care se confruntă şi a identifica soluţii şi cele mai bune căi posibile pentru ca aceştia să fie asiguraţi cu cele necesare pentru o viaţă decentă, să se simtă protejaţi şi în siguranţă”, a spus Pavel Voicu.

Ministrul Voicu a menţionat, în acest sens, că a dispus crearea unui grup de lucru, constituit din specialişti din cadrul Armatei Naţionale, care să fie responsabil de examinarea fiecărei probleme prezentate de cetăţeni şi identificarea soluţiilor posibile.

De asemenea, Pavel Voicu a adăugat că va pregăti un pachet de documente, care să conţină propuneri de îmbunătăţire a pachetului social pentru militarii Armatei Naţionale şi de modificare a legislaţiei în domeniu, pentru a fi prezentat ulterior Cabinetului de Miniştri spre examinare şi luare a deciziilor.

De notat că în conformitate cu programul de audienţă al ministrului Apărării, şedinţe cu cetăţenii sunt desfăşurate de două ori pe lună, la sediul Centrului consultativ-diagnostic.

Înscrierea solicitanţilor pentru audienţă se efectuează, zilnic, la numărul de telefon 0 22 252-192, conform programului de lucru, între orele 8.00 — 17.00 (cu excepţia zilelor de odihnă şi de sărbători).


Опубликовано: 15:32 02/08/2019

Всё самое свежее мы теперь публикуем в Телеграм-канале. Подписывайтесь!



Читайте также по этой теме: